-I-
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Go down

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her) Empty Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 0:57

Dette gjelder spessielt de nyankomne i alliansen - NÅR DERE BLIR GJORT OPPMERKSOM PÅ AT DERE ANGRIPER MEDLEMMER I ALLIANSEN - og ikke evner for deres bare liv å gå inn i botten og endre "attack-rules" slik at vi unngår dette VIL det bli slått ned på - her gjøres ikke unntak for noen.

Multihunter vil og bli koblet inn asap.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her) Empty Re: Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 1:34

MUGIGGS vil dersom ikke han kan infinne seg med dette - og erstatte tapte ressurser samt tropper kickes av alliansen i løpet av morgen formiddag, for så å rapporteres til multihunter (med fullgode bevis på "regelbruddet").

Hater lite imøtekommende inkompetente folk.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her) Empty Re: Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 1:55

Enig her.. nå må du få fingen din ut..
det er jo tydelig du ikke har kontroll på botten din..
full skjerpings! fiks det iløpet av morgendagen!

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her) Empty Re: Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 2:04

situasjonen er oppklart..

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her) Empty Re: Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 2:19

hva er det som kjer her nå??? jeg setter pris på og få slik info på IGM hvis noen i alliansen bryter travians regler....

dette skal ikke forekomme under noen noen omstendigheter..... evt brudd på travians regler syntes jeg bør bli umiddelbar kick pga jeg ønsker ikke og bli kjent som at vi har folk som bryter regler i allyen. alle som er medlemmer i allyen er representater for allyen og kan ikke ha slike folk her.

Wakka-

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her) Empty Re: Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 2:43

det var en av spillerne på den kontoen som jeg tror brukte bot.. men har fått klarhet i det.. og de andre var ikke klar over det..
de tar det direkte med han det gjelder..

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her) Empty Re: Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 9:05

det er jo litt merkelig, da den står lokalt hos en enkelt spiller - og hvorfor i svarte skal man være multiaccount + bot? smør på flesk det...

Man burde da ha en form for sikkerhet (f.eks mulighet for å logge seg inn på den maskinen der botten er satt opp - slik at den kan endres / disables..)

Klar over og klar over fru blom...

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her) Empty Re: Til alle bottere (og jeg vet de gjelder de fleste her)

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet