-I-
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

tråd er ikke lenger aktuell - slettes

Go down

tråd er ikke lenger aktuell - slettes Empty tråd er ikke lenger aktuell - slettes

Poste by Gjest Tor 28 Mai - 0:30

Nybyen min "tres" plages med middagsbesøk av Kua, Die Horde og Skruepker fra simcity, de kommer langveis fra - så det er tydelig at de er ute etter å lage kvalm.

Deffing anybody?

Har tapt ekkelt med tropper selv, og sender inn siste rest fra dos, men trenger mye mer er jeg redd. Er også i behov av ressurser for å få opp korn-produksjonen i byen.

Sist endret av Zero7 den Man 1 Jun - 15:38, endret 2 ganger (Reason for editing : oppdatering i antall angripere.)

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

tråd er ikke lenger aktuell - slettes Empty Re: tråd er ikke lenger aktuell - slettes

Poste by Gjest Tor 28 Mai - 0:32

Må være en timet deffwall, foreslår vi prøver å få inn deff til et bestemt tidspunkt i morgen?

Hva trenger du av ressurser ?

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

tråd er ikke lenger aktuell - slettes Empty Re: tråd er ikke lenger aktuell - slettes

Poste by Gjest Tor 28 Mai - 0:33

hva som helst - har plenty gull...

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 28 Mai - 0:45

se om du finner et mønster i angrepene, og kom med et ønsket deff tidspunkt litt frem i tid i morgen, så stille alle mann! helst i morgen natt regner jeg med..

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 28 Mai - 1:55

er med kattas... hor - og det er ikke cropkill - for de går på random ser det ut til

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics