-I-
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Deff Wall ShingShiHuang

Go down

Deff Wall  ShingShiHuang Empty Deff Wall ShingShiHuang

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 11:53

ShingShiHuang angrep hovedstaden min i natt med 60 katapulter og 2000øksemenn. Dette er mer enn jeg kan stå imot.
Han ødela residensen og hovedbygningen. Dermed trenger jeg en deff wall i kveld rundt klokken 22.00.
De som kan delta bes venligst fortelle meg hva de sender og hvor mye. Dere må også sende med korn.
ShingShiHuang ligger like ved meg, så det tar ikke lang tid for han å angripe meg. Jordmuren er i nivå 10. Siloen er i nivå 16.
Dette kan godt oppgradeses hvis det trengs.

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Deff Wall  ShingShiHuang Empty Re: Deff Wall ShingShiHuang

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 12:21

hva med de 3 andre som angriper deg med 1500 + styrker? Kanskje greit å informere om de også, så folk vet at med mindre alliansen samler godt over 7000 crop kommer det til å stryke med det meste av mann og mus..

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 13:36

dette er latterlig:-( slutt og sim byene dine så ville han holdt seg unna....
noe av det værste jeg ser er når simmere spør om hjelp(vil ha alliansens def tropper, mens de bare bygger off selv).
hvorfor simmer du og ikke bygger tropper??? du skjønner jo vel selv at han angriper deg når han ser du simmer og ikke bygger noe annet enn off tropper:-S

Bygg def i alle byene dine i ett par dager så klarer du og holde han unna alene.....(da vil du også få sikkert litt hjelp også)

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 13:59

Stemmer det, og hadde du sluttet å botte (med ett dårlig skript) som gjør at du taper 80% til 90% av styrkene dine på svært mange av angrepene dine hadde du vært i en annen situasjon. Du er vesentlig større en både meg og bror, men hver av oss har deff som kan stå i mot tilsvarende angrep.

Vil du se virkelige problemer? Se hva som skjer med hovedbyen min, der har jeg ragnarok for andre gang på to uker (30+ kattas angrep). Jeg får ikke hjelp? Hvorfor skulle du?

Mange gode grunner:
1. du registerer deg ikke på forumet før du trenger hjelp selv.
2. Du gir dårlig og feil informasjon.
3. Du botter...
4: du bruker fortstatt tropper på å plynder (og taper tropper på det) selv når du er under angrep. Ville det ikke være en ide å samle sine egne tropper først???

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 14:19

Nå må dere være snille mot hverandre da...

Mugiggs.. Jeg ser du sliter, men dessverre er det fler av de andre som også gjør det... (En del av spillet...) Du skal selvfølgelig få hjelp, men ZERO7 vil bli deffet nå, også får vi ta deg og DESTROYER som også sliter veldig...

Jeg har vært kjempe heldig, og kan ikke huske sist jeg ble angrepet, men jeg har HEER som ligger utsatt til og vil vel etter hvert også få trøbbel der...

Få opp palisade, silo, og mer kornprod i mellomtiden...

DEFFTROPPER send de til en annen by i mellomtiden nå, så kan du deffe byen din når hjelpen kommer....

BEKELO

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 14:21

Det var for øvrig jeg som ba mugigg komme seg inn i forumet...

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 14:23

Jeg har ingen by som er verdt å deffe lenger. Den inneholder for tiden akademi, ett par jordkjeller, og ett verksted...

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 18:56

Jeg registrerte meg på forumet når jeg kom inn i allyen, men ble ikke godtatt før i dag.
Også vil jeg ikke høre at jeg bare simmer, jeg har kaserne i nivå 18 og stall i 12 og jeg trener tropper der 24/7. Får jeg ressurser til overs så simmer jeg.

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 19:54

PS ikke ta meg for en noob er du snill.... hvor mange tropper har du??? og hvis du ikke simmer hvorfor klarer du ikke og deffe det angrepet med katas??? hvor er def troppene dine??? du vet som germaner skal man sikre seg 4k def i byen etter at farmetroppene er på plass....

og hvorfor er alle de småbyene dine så små???
skal jeg si deg hvorfor???

de er små pga du har simmet de opp bare for og lage nye byer uten tropper:-S(POP skremmer ikke, tropper+store byer gjør) så ikke kom og si at du ikke simmer.

PS skal gi dere ett godt eksempel på spillet alle ta og sjekk ut Iwind(nicket hans) han gjorde det samme som deg og nå er han en farm:-S

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 20:54

Orker ikke å krangle, men jeg var god nok for GAK, de sa at jeg kunne bli med hvis jeg ville, de sjekket fila mi og sånt;)
Men så sa de at jeg lå farlig til siden jeg ikke lå i GAK sitt område, men SIM sitt. Derfor syntes de at jeg skulle joine en annen ally.
SIM ville sikkert bombet meg hvis de så at jeg var GAK medlem. Så jeg er ikke en simmer.

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 20:59

ok, sorry for og avbryte. Men jeg har vært nysgjerig på dette en stund nå. Hva betyr å simme?

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 21:09

Å oppgradere ting i byene.

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 21:10

er det så gale og oppgradere kaserne eks da?

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 21:19

Nei, men hvis du sliter med å trene tropper der 24/7 så er det dumt å oppgradere den. Men hvis du har flere timer lang treningsliste med tropper der så er det bare å oppgradere den. Da trenes troppene fortere vettu;)

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 22:16

mugiggs skrev:Orker ikke å krangle, men jeg var god nok for GAK, de sa at jeg kunne bli med hvis jeg ville, de sjekket fila mi og sånt;)
Men så sa de at jeg lå farlig til siden jeg ikke lå i GAK sitt område, men SIM sitt. Derfor syntes de at jeg skulle joine en annen ally.
SIM ville sikkert bombet meg hvis de så at jeg var GAK medlem. Så jeg er ikke en simmer.

hvorfor deffet du ikke angrepet hvis du ikke er en simmer??? kan du sende meg tropp antall du har i de andre byene dine(IGM meg, hvis du har noen tropper der)?? hvis du ikke sender tar jeg det som at du ikke har tropper i de byene.
og har du lvl 18 i kaserne???? PS jeg kan se hvor mye hele alliansen har farmet og hvor mye jeg selv har farmet. jeg har lvl 15 i kaserne og stall og bygger tropper 24/7 men jeg farmer ikke nok til at jeg kunne hatt noe særligere høyere enn max lvl 16 hvis jeg har planer om og bygge litt katas og litt rams også

PS håper at du starter med def tropper nå før byene dine blir kata ned og du mister dem:-( pga de erfarne spillerne ser du simmer opp byer etterhverandre.

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 23:11

Legg til denne på msn din:
Gaute3@hotmail.com

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 23:30

Jeg er dualen til muggigs, jeg har spilt nox det siste rundene, under brukernavnet Gaute3, bull, rush. Spilt tre runder, jeg har aldri trengt def, om jeg orker og simme er ikke det noe stress. Jeg hater og simme, her gjelder kun kriging:)

Jeg hadde en konto på sez, men ble lei av svensker og anna drit. Men hadde hvertfall opp mot 20*pop i tropp antall. pop ranken var på 600, offen lå på 10, deffa meg selv med def troppene så langt jeg klarte, så ble en grei def rang til slutt.

Men samme faen:)

Kontoen på sez er på sletting, for og dukomentere mine påstander så er det bare og logg inn på speed sverige.

brukernavn: Garuvv
Passord : nedned

Gitt bort byene mine, men alle medaljene har jeg fortsatt. Jeg har ikke spørt om def, og jeg synest ikke vi trenger det heller, bedre og dooge. og knerte de senere.

spillerne jeg spiller med nå er flinke til og simme, men jeg skal ikke nekte for at det var jævlig tynt med tropper for noen dager siden

GOOD luck:) GAute

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Fre 22 Mai - 2:43

Som jeg har påpekt tidligere må dere gjøre litt med "farmeteknikken deres". Jeg har en by i noenlunde samme område som dere - og er ofte innom byer der dere har vært. Jeg ser veldig ofte at det er sendt små angrep typ 25 klubber - og 23-24 av dem har falt. Dette må da koste i lengden?

Regner med at problemet ikke er alle som spiller på mugiggs kontoen - men kanskje noen av spillerene?

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Fre 22 Mai - 11:31

Vi snakket om det i går kveld, i dag skal vi få en slutt på det, først skal vi sjekke hvem vi mister tropper på, deretter følger kattas mot residensen.

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Fre 22 Mai - 19:24

Eyh... da avslutter vi denne tråden med disse velvalgte ordene

dette er bare et spill.. la oss ha det morro sammen Smile

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content