-I-
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

tråd kan slettes

Go down

tråd kan slettes Empty tråd kan slettes

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:09

Som dere sikkert vet ble Uno (hovedstaden min) bombet mer eller mindre sønder og sammen av Constructionmann her om dagen.
Alt understående blir ikke noe av:
Jeg holder på å bygge opp korn produksjonen as we speak, og er avhengig av at det settes opp deff en gang i nærmeste fremtid. Det vil også bli nødvendig med fake attacks mot samtlige medlemmer i alliansen Nøff, dette for å gi meg pusterom innimellom slik at jeg kan bygge opp kornproduksjonen.

Fint om alle kan være parat når tiden kommer, jeg kommer til å sende ut meldinger til hele allyen når det nærmer seg.

Fint om hver enkelt av dere kan finne den nærmeste byen (ja jeg vet det er driiiitlangt fra alle) og gi beskjed under her om hvor dere sender angrep - og når det treffer (så vet jeg når jeg har "fri" til å bygge som en gærning. Fint om dere også kan poste hvor lang tid det tar å sende deff til uno fra der dere befinner dere. Jeg kan love plenty med hero poeng, jeg og bror kommer til å sende det vi har av deff (ca 1500 pret + ymse), men vi trenger en del mer.

Still spørsmål villig vekk dersom dere lurer på noe, jeg bruker gull som en full sjømann nå for å berge denne byen - og kan derfor øke kornproduksjon meget kjapt. Men blir nok avhengig av at det sendes inn noe korn etterhvert.

Sist endret av Zero7 den Man 1 Jun - 15:39, endret 3 ganger

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

tråd kan slettes Empty Re: tråd kan slettes

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 14:01

da er den bombet sønder og sammen igjen alt innenfor en tidsramme på 2 minutter (første 22 angrep traff 12:47 - og 12:48). Byen er nå ihvertfall død. 200 gull m.m rett i vasken...

Sist endret av Zero7 den Tor 21 Mai - 14:24, endret 2 ganger

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Gjest Tor 21 Mai - 14:08

Free Image Hosting at <a href=www.ImageShack.us" />

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Gjest
Gjest

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics