-I-
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Side 3 av 3 Previous  1, 2, 3

Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gandolff Ons 20 Mai - 18:33

er det nye angrep på vei. ser at helten min begynner å bli noe daff i trynet.
Gandolff
Gandolff
Admin
Admin

Antall Innlegg : 156
Join date : 02.02.2008
Bosted : Oslo

https://eliteplayers.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 18:38

Nissen har sendt 1800 phalanxer til deg^^ de kommer sikkert godt med^^

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 18:39

gi beskjed med en gang det er ett nytt angrep på vei.....

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:19

Nytt angrep er på veg...

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:22

dæven kommer til å holde på til evig tid hu dama der... bror bruker 8 timer bort - skal han sende fordi om?

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:25

jeg bruker også 8 timer...

Vi kan totalt sett sende om lag 1300 pret (resten er "in transit" mellom 2 byer)

kan også sende noen speidere...

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:35

Oppgrader heltene !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:36

Treffer om under 11 minutter !!!

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:37

Dette angrepet går ikke ut over palisaden eller residensen. Kan heller ikke ha høvding med, bevege seg altfor fort!

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:40

Spørsmålet er om vi skal sende et massivt angrep mot henne selv, hvis det er stemning for det...

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:41

SPEIDERE ER VIKTIG...

SEND AV GÅRDE DERE SOM HAR NOK AV DEM....

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:44

2 minutter til treff

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:48

33 klubbemenn fra Mona-bærta "gone with the wind"

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:48

skuffendes angrep:P

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:53

http://travian-reports.net/no/raport.php?id=33bbde6d2

Her er det siste gode og fine angrepet... Dette var antagelig de som hadde voldtatt og drept andre som er forvist til løvens hule...

Håper jeg kan si GRATULERER TIL ALLE....

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:54

Og skuffende sier du...

Jeg ble nok mer glad en skuffet nå... uff....

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:57

ja bare tullet:) nå er hun nok tom for off tropper, men jeg tror hun har mange deff igjen

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 19:58

Ja... Det har ikke vi... Kanskje hun kan deffe oss litt nå...

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 20:00

ja regner med ho er glad i vår allianse:)

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 20:15

Hun er nok riktig smørblid - beklager at jeg ikke kunne bidra denne gangen, men det blir garantert en neste gang og da er jeg med. Så håper jeg på hjelp til å gjenvinne min egen by.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 20:36

Vi er her alle får å hjelpe hverandre... Men nå trur jeg det er greit om vi alle får slikke litt sår, og bygge oss opp igjen....

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 20:43

Så ikke noe til hjelp når det var meg som ble hakket løs på, men så er det jo forskjell på kong salomo og jørgen hattemaker også da.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 20:46

Nå er det bare 5 helter og en til på veg til LONICA...

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Gjest Ons 20 Mai - 20:48

Men da var det dessverre lite mange av oss hadde i deff... Men skulle det ramle inn noen premieidoter som prøver å ta fler byer nå, så må vi alle sette i gang et strakstiltak...

Jeg er da selvfølgelig den første til å beklage dette...

WOLF har også dessverre store problemer, han er en god venn av meg, men jeg får ikke hjulpet han heller... Men bare vi får bygget oss opp nå... Så skal jeg love....

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA - Page 3 Empty Re: OPPDATERING ANG ANGREPET MOT LONICA

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 3 av 3 Previous  1, 2, 3

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet