-I-
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Deffwall

Go down

Deffwall Empty Deffwall

Poste by Gjest Man 4 Mai - 0:07

Hei,
Ser det er en del som blir angrepet..
Tror vi har nokk tropper til å få opp en liten deffwall for dere..

Regner med vår deffer kan arrangere det, men fint om de som ønsker deffwall klarer å få opp bymur til level 10 og kornproduksjonen opp til rundt 1000 i timen..

Kan de som ønsker deffwall skrike ut under her?

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Deffwall Empty Re: Deffwall

Poste by Gjest Man 4 Mai - 0:41

Hei.
Kunne godt tenkt meg ein litten deffwall i -60 16 som blir angrepe av Executionist, topp 2 på plyndring denne uken.. har levl 5 på wallen men er oppe på minst 10 i morgen.. korn er d mer en nok av... 4000 inn i timen:)... men vis d er noen som trenger d bedre en meg så er det ikkje lenge før eg klarer å forsvare meg selv der.. han pleier ikkje å angripe med så veldig mange:)

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Deffwall Empty Re: Deffwall

Poste by Gjest Man 4 Mai - 4:14

Da skulle vi funnet ut hvor mye forsvarstropper som er og ta av..
jeg kan svare for qwait (min bror)
har 600 spydmenn..
jeg har dessverre ikke så mye enda.. da jeg mistet dem i et uheldig møte..
regner med qwait stiller med alle..

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Deffwall Empty Re: Deffwall

Poste by Gjest Man 4 Mai - 15:47

Jeg har 360 (+) pretorianere, ett par cesaris og 25 andre hester som kjeder seg om dagen, så kan gjerne låne ut litt til de som trenger det.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Deffwall Empty Re: Deffwall

Poste by Gjest Man 4 Mai - 16:25

jeg trenger deffwall , han pikken nedfor meg, lu ltu eller hva pokker kommer hele tiden , han må stoppes

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Deffwall Empty Re: Deffwall

Poste by Gjest Man 4 Mai - 23:13

Kanskje greit å finne ut ca hvor mye han angriper med, kommer han med 1k klubbemenn + 500 øksemenn osv er det liten vits i at en mann ofrer alle defftroppene sine for ingenting.

Spionere kanskje??? 50 equites koster nesten ingenting, og vil gi oss litt mer info om hva gutten sitter inne med...

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Deffwall Empty Re: Deffwall

Poste by Gjest Man 4 Mai - 23:45

Dersom det er en spesiell person, som ikke er i sim park eller noe sånt overdrevent kraftig allianse tror jeg vi tjener mer på å knuse kontoen med angrep enn med å sette opp en deffwall. Mange som kun vil ha angrepspoeng, som ville blitt glade for en evt. deffwall ;D

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Deffwall Empty Re: Deffwall

Poste by Gjest Man 4 Mai - 23:46

Foråvidt også ett godt poeng.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Deffwall Empty Re: Deffwall

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet